۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۳

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛

مستعان و رشیدی نمایندگان ایران در روز نخست

مستعان و رشیدی نمایندگان ایران در روز نخست

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از فردا دوشنبه در مکزیک آغاز می شود و دو نماینده سبک وزن کشورمان در روز نخست به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات فردا دوشنبه با حضور 871 تکواندوکار از 134 کشور جهان در سالن "اگس پوزیتو" شهر "پائوبلا"ی مکزیک آغاز می شود که در روز نخست رقابتهای یک وزن مردان و یک وزن بانوان برگزار می شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، فردا تکواندوکاران اوزان 46- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم مردان به دیدار رقبای خود می روند که فریده رشیدی و هادی مستعان نمایندگان کشورمان خواهند بود.

در وزن دوم مردان که 69 تکواندوکار حضور دارند هادی مستعان در اولین دیدار "ابراگیموف" از آذربایجان را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه مراکش و صربستان پیکار می‌کند. در گروه مستعان نفرات سرشناسی چون "روی برگانکا" نایب قهرمان دوره قبل از مکزیک که در این دوره سید سه است و "دامیان ویلا" از مکزیک با سید 5 حضور دارند.

فریده رشیدی در وزن اول بانوان (46- کیلوگرم) دور اول با "لیانا انوا" از بلغارستان مبارزه می‌کند. در صورت برتری، این تکواندوکار به مصاف تکواندوکاری از تیم ملی آلمان می‌رود. رشیدی در مرحله بعدی با برنده دیدار تونس و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. این وزن 41 شرکت کننده دارد.پ

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به مدت هفت روز در جریان خواهد بود.

کد خبر 2096327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha